sobota, 21 marca 2009

Telefon, który nie ma nic

w porównaniu z takim na przykład iphonem, nazywa się na wpół plagiatorsko MyPhone 1150, przy cudzie Apple'a, arystokraty, właściciela hektarów aplikacji, wydaje się chłopem pańszczyźnianym na malutkim poletku paru bajerów jak budzik czy radio. A mimo to kupiłem go za oszałamiającą sumę 99 PLN, na pewno nieco na przekór, co wyznaję bez bicia, rozdrażniony rozrastajacą się siecią iphonowców. Nic przeciw nim nie mam, jak oni należę do zwolenników awangardy technologicznej, w końcu wszystko dla ludzi, podobnie jak alkohol, dopalacze czy nasadki na penisy, czy co tam jeszcze spece od patentów wymyślą i wmówią, że warto tego używać, bo fajnie, bo lepiej. Bardziej śmieszy kabaretowość całej sytuacji, te dziecięce, jakże wzruszające zachwyty nad ajfonowymi smaczkami. Owe chwile nieposkromionego szczęścia, do którego każdy ma prawo; podobno odkrywanie "benefitów" iphone'a ma coś z poznawania tajników Kamasutry, człowiek, a właściwie iphone-posiadacz kręci głową ze zdumienia, "To tak też można?, pyta i tysięczny raz w tym dniu przesuwa palcem po reagującym błyskawicznie na dotyk wyświetlaczu cud-komórki, czułej jak punkty erogenne. Podejrzewam, że nie nacieszę się długo MyPhone 1150, znudzi mi się jak wakacyjny przebój, ale przynajmniej wreszcie poczuję się prawdziwym oldskulowcem, co jak dotąd nigdy mi się nie zdarzyło.

3 komentarze:

*sweet dreadi* pisze...

Ja byłam posiadaczką najbardziej - wg mnie - oldskulowej i dresiarskiej nokii jednocześnie: http://www.bargainoffers.com/Cell/Nokia/nokia_2650.jpeg - wszyscy wybałuszali oczy ze zdziwienia i pytali, gdzie ona ma telefon, albo jak się podłączyć, żeby słuchać empetrójek.

Wygryzła ją tylko nokia(w tym wypadku pozostaję wierna jednej marce) muzyczna, która zaspokoiła moje pożądanie posiadania ulubionych kawałków o każdej porze dnia i nocy.

I już nie jestem trendi oldskulowa.
Ale Tobie życzę przyjemnego dzierżenia tytułu ;).

Anonimowy pisze...

Przy moim analogowym Sagemie, Wasze telefony komórkowe to i tak science fiction.

http://files.mgsm.pl/phones/sagem_myx-1/01.jpg

Dawid Kornaga pisze...

No nie, na bezczelnego wyniosłeś go z muzeum techniki?